Poznaj fakty i mity na temat sztuki uwodzenia

Od początku powstania sztuki uwodzenia jej społeczność wykształciła swój własny slogan. Są to zwroty, skróty i określenia, dzięki którym dużo szybciej i sprawniej można się porozumieć, nie tylko na różnych forach internetowych, ale przede wszystkim na żywo w klubie lub w dyskotece.

Zdecydowaliśmy się zebrać najważniejsze z nich w jednym miejscu, aby Ci z Was, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z uwodzeniem mogli je poznać. Są to definicje z różnych książek, anglojęzyczne i polskojęzyczne zwroty, używane na całym świecie przez liczną społeczność uwodzicieli.

  • AFC (Average Frustrated Chump): osoba, która nie potrafi uwodzić kobiet;
  • AMOG (Alpha Male Other Guy): facet o dobrym statusie towarzyskim, który chce uwieść tą samą kobietę, co Ty, z automatu Ci przeszkadzając (świadomie lub nieświadomie) w uwodzenie;
  • ASD (Anti-Slut Defense): reakcja dziewczyny, spowodowana tym, że nie chce ona brać na siebie odpowiedzialności za rozwój wydarzeń podczas uwodzenia; często jest to reakcja odruchowa;
  • BF (Boyfriend): jej chłopak;
  • BF Destroyer (Boyfriend Destroyer): tekst lub metoda mające na celu zdyskwalifikowanie na oczach uwodzonej kobiety, jej chłopaka;
  • BL (Body Language): mowa ciała uwodziciela;
  • BS (Bitch Shield): lekceważąca, a czasem nawet agresywna reakcja kobiety na uwodzenie, będąc często jedynie reakcją odruchową, a nie zamierzoną;
  • Close : ostatni etap uwodzenia, występujący zaraz przed seksem;
  • CB (Cockblock): osoba płci męskiej lub żeńskiej, która przeszkadza Ci w uwodzeniu wybranej dziewczyny;
  • C&F (Cocky & Funny): styl podrywu, bądź tekst łączący poczucie humoru z lekką arogancją;
  • DHV (Demonstrate Higher Value) tekst lub metoda mająca na celu dyskretne zaprezentowanie umiejętności lub cechy uwodziciela, które podnosi jego atrakcyjność w oczach uwodzonej kobiety;
  • Direct : metoda polegająca na bardzo bezpośredniej komunikacji z uwodzoną kobietą;
  • DLV (Demonstrate Lower Value): tekst lub metoda przeciwna do DHV polegająca na dyskretnym zaprezentowaniu umiejętności lub cechy, która obniży atrakcyjność w oczach uwodzonej kobiety;
  • EC (Eye Contact): kontakt wzrokowy;
  • Excuzer : mężczyzna, który ciągle wynajduje sobie sobie wymówki i powody, dla których nie uwiódł kobiety;
  • Field : każde miejsce, w którym można uwodzić kobiety;
  • Field Tested : tekst, technika lub metoda uwodzenia, która została przetestowana w praktyce;
  • Flake : sytuacja, w której kobieta odwołuje spotkanie lub bez uprzedzenia się na nim nie zjawia;
  • FR (Field Raport): relacja z podrywu, napisana przez uwodziciela w celach edukacyjnych zwykle umieszczana w internecie;
  • Frame (Rama) : sposób, w jaki dana osoba jest postrzegana;
  • Freeze Out (Chłodnik) : ignorowanie kobiety po to, aby szukała u Ciebie potwierdzenia swojej wartości; polskie określenie: chłodnik
  • FTC (False Time Constraint ): błędne podaniu czasu interakcji ;
  • GF (Girlfriend): Twoja lub innego faceta dziewczyna;
  • HB (Hot Babe): bardzo ładna dziewczyna. Przeważnie do HB dodaje się też cyfrę w skali 1-10, która jest oceną jej wyglądu zewnętrznego, np.HB8
  • Indirect : styl uwodzenia, w którym na początku znajomości z kobietą nie okazuje się zainteresowania jej osobom w sposób bezpośredni;
  • Inner Game : wewnętrzny stan emocjonalny, sposób myślenia, postawa, przekonania;
  • IOD (Indicator of Disinterest): wskaźnik braku zainteresowania wysłany przez kobietę, którą uwodzisz
  • IOI (Indicator of Interest): wskaźnik zainteresowania wysłany przez kobietę, którą uwodzisz;
  • Kalibracja : umiejętność odczytywania werbalnych i niewerbalnych sygnałów i na jej podstawie wyciągnięcia wniosków dot. myśli, odczuć i postawy;
  • Kino : fizyczny kontakt z dziewczyną, np. dotyk, przytulanie się;
  • LTR (Long Term Relationship): długotrwały związek;
  • Neg : dwuznaczny tekst, który ma za zadanie obniżyć jej wartość, w odniesieniu do wartości uwodziciela, bez obrażania jej.
  • Opener : tekst, którym rozpoczyna się uwodzenie kobiety; dzielą się na directowe (bezpośrednie), indirectowe (posrednie), wyuczone i naturalne;
  • PU (Pick Up): uwodzenie;
  • Social Proof : sytuacja, w której wartość uwodziciela w oczach kobiety rośnie;
  • Supplication : nieświadome poniżanie się w oczach kobiety w celu zdobycia jej zainteresowania;
  • Target : kobieta, którą chcesz uwieść;
  • UG (Ugly Girl): nieatrakcyjna kobieta;
  • wing : uwodziciel, z którym wspólnie podrywacie dziewczyny;

Oczywiście nie są to wszystkie skróty, ale zdecydowanie najważniejsze i najczęściej używane. Mamy nadzieję, że to słownictwo pomoże Ci sprawniej komunikować się z tymi, którzy także są zainteresowani sztuką uwodzenia.

Warto także przeczytać:

Poznaj historię uwodzicieliHistoria sztuki uwodzenia, czyli jak to się wszystko zaczęło i o czym warto pamiętać.

Zapomniana przez wielu historia jednej z najstarszej i najbardziej pożądanej sztuki na świecie, dzięki której wybrańcy zdobywali rozkosz i spełnienie, o której inni mogli tylko pomarzyć.

dowiedz się więcej >>


Poznaj fakty i mity dotyczące sztuki uwodzeniaSztuka uwodzenia. Fakty i mity.

Czy rzeczywiście kobiety są z Wenus? Czy to prawda, że nie można ich zrozumieć? I w końcu, czy grubość Twojego portfela ma wpływ na uwodzenie? Poznaj fakty i mity dotyczące sztuki uwodzenia, aby jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie: „czy to działa?”

dowiedz się więcej >>


Poznaj książki, które warto przeczytać ze sztuki uwodzeniaSztuka uwodzenia – książka, którą WARTO przeczytać.

Którą z książek dostępnych na rynku Polskim i zagranicznym warto przeczytać? Który z autorów nauczy nas najwięcej i czego konkretnie możemy się spodziewać po jego publikacjach? Jeżeli szukasz sprawdzonej wiedzy to dobrze trafiłeś.

dowiedz się więcej >>

Z google..:

  • okreslenia kobiet
  • okreslenia kobiety
  • określenia dziewczyny
  • dwuznaczne teksty uwodzenie
  • okreslenie na dziewczyne zonatego mezczyzny
  • okreslenie mezczyzny
  • określenie dla dziewczyny
  • określenia na napalonego faceta
  • eye contact technika
  • okreslenie zgrabnej kobiety